Mycket har hänt!

Tänk vad fort tiden går. Det är såå mycket som hänt sen jag skrev här i september 2012.
 Under hösten började jag ju på högskolan, som visade sig bli mitt bästa beslut i livet!! :-)
 
Jag lärde känna mannen i mitt liv! En helt fantastisk man med alla de egenskaper en man i min dröm ska ha. En snygg och sexig man som jag nu inser att det är få förunnat att träffa! :-)
 
Men innan han blev min var jag ju fortfarande gift med mitt ex. Han lämnade mig dock för en annan, vilket med facit i hand var något av det bästa som kunde hända trots att jag i stunden fick en chock och blev helt knäckt.. Resultatet av den knäcken blev dock en kropp som är ok för beach 2013 och en man som är värd att leva för i all evighet!! :-) Jag når helt enkelt så jäkla bra just nu!!! :-)
 
Skolan går sådär, jag är fortfarande ingen kick-ass morsa (men på god väg hoppas jag), jag har inte vant mig vid att ta hand om ett hus på egen hand med allt vad det innebär och jag är inte glad varje dag...
 
Men jag ser så fruktansvärt mycket fram emot min framtid.. Men en underbar, sexig och fantastisk man vid min sida, två underbara prinsar som jag får skämma bort varannan vecka och tre härliga bonusbarn som jag ser fram emot att få lära känna!
 
Jag hoppas att även nästa inlägg här i bloggen blir lika positivt. Så tjing så länge.. Snart kommer han hit, mannen med stort M. Idag fick han egen nyckel också! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0